stol stoler stolene

Vi har fundert litt på hva vi skal kjøpe siden vi har bestemt oss for at vi trenger nye spise stue stoler. har sett på litt forskjellig. men jg er veldig kresen, å vil ikke ha hva som helst. vurderte noen billige kjøkken stoler på bohus eller skeidar, men man får jo litt hva man betaler, di holder nok ikke lenge tror jg, di var ganske ustø i butikken til og med. når jg var på skeidar falt jg pladask for noen hvite skinn stoler som var skikkelig solide så di tåler nok en familie på 5.

Disse under var det jg fant på skeidar, (sosia spisestol) men prisen fikk jg litt hakeslep av.. må ut med ca 2400 per stol, så det spørs om jg har rå til dem..
Tenkte jg sku prøve å kikke litt rundt om jg fant noe lignende, siden jg falt for di i hvit skinn har jg sett etter det. fant da disse.. disse er oxo fra skeidar, Bo Concept. å litt bedre pris.. 1400 må jg ut med for disse, det er ihvertfall 1000 kroner billigere enn den jg fant i butikken.

Hva syns dere? var di no fine?
ps.. må gjerne gi meg beskjed om dere ser noen hvite skinn stoler der ute.. er fortsatt litt på utkikk..
klarer jo aldri bestemme meg men får vel se å bestemme meg snart nå, savner å ha middag besøk.

1 kommentar:

Monica Helén sa...

Weeeheeee!! :) Ett innlegg..:) :)
Hmmm.. jeg liker de begge to jeg.. :) Så ta de som er rimeligst, ellers blir det vel ikke noe av...? Jeg hadde iallefall aldri kjøpt stoler til 2400kr pr stk...:S Hihi..:)
Du og unga kommer imorra sammens med Aurora?? GLÆD MÆ!!! Laga kake til og med! :)