marokko

Likte blogg innleggene til mywonderworld. liker tydligvis marokko stil hun oxo. se disse My1,My2.
Bildene fra den første er vist hentet fra fotografen Trine thorsen, hun har mange fine interør bilder, er fotograf for di fleste interør blader.. jg har veeeeldig lyst å lære meg


bildene fra det andre innlegge er fra X po
I LIKE!!
Jeg kan jo lage meg en marokansk aften på terrassen i sommer.. har jo mye marokansk stæsj.. så da er det jo bare å ta med ut det jeg har fra min ''indiska'' stue!!

2 kommentarer:

Monica Helén sa...

Det nederste bildet likte jeg! Skikkelig koselig! Med den skilleveggen og greier.. Jaaaaa, koselig.. Marokkokveld en gang jeg er der også :)

Monica Helén sa...

Det nederste bildet her, har jeg sett å så mange ganger siden du la det ut, -det er så koselig.. Drømmer om det ofte, å ha en sånn krok i hagen, eller på verandaen, og bare ligge der å sløve...:)