Bo Concept ny katalog

Var innom skeidar her om dagen for å se på noen spisestuestoler som jg har egentli sett på flere ganger.. hehe.. rare meg. Det er Bo Concept stoler som heter Zara i hvit hud.
Men ihvertfall så fant jg ut at dem hadde fått den nye katalogen til Bo Concept. liker det merke/butikk veldig godt, veldig urban stil med stilrene møbler. Så katalogen ble med hjem å gransket godt. hehe. kan lese i katalogen på nett også da! tror både på skeidar sin side og Bo Concepts side.


Over: det er noe ala dette jg vil prøve å få til på tv veggen, (som jg egentli har forsåvidt klart). smal benk under (har jeg nå) å istede for hyller ved siden av tv og skap over, har jg en lang sveve hylle over tv. Vil ha den stilrene stilen med det urbane tilbehøret. jg har en kamelfarget vegg i hele stuen men skal etterhvert male 3 vegger lyse å da oxo tv veggen tenkte jg.

Over: syns det var stilig hvordan dem stylet sengen med sengeteppet krøllet tvers over, prøvde meg på det på sengen vår, ble veldig tøft! ingen bilde av det siden resten av rommet er stygt og rotete.

2 kommentarer:

Monica Helén sa...

Ja, det var jo egentlig kult det der med sengeteppet..:)
Og du er jo i mål ang tevebenken vil jeg si=)

Simone;) sa...

åååå sånn vegg vil eg ha!!! det er kult, med slitt vegg:) har en kjempe ide for det.... la veggen flasse og ramle ned:P hehehehe