Årets farge - Turkis

Ifølge PANTONE blir årets farge Turkis!! I LIKE!!!
Noe jg synes ikke gjør noe siden den er blitt yndlings fargen min!!

Over: Noen turkise detaljer hjemme hos meg!! Har MANGE fler!! ;)

Her er andre turkise blogg innlegg: sydsvenska avis, Room by sofie, Proforma, Inspirera mera, Fixa&dona Kom bare over svenske blogginnlegg med det første!!
-
Lise med bloggen interiør og inspirasjon forteller: Turkis gir liv til brune og nøytrale farger, er komplementærfargen til rosa og rødt og vil derfor dra frem det beste i disse om det er brukt i riktige mengder, gir et klassisk og maritimt uttrykk med dype blåtoner, liver opp alle grønnfarger og gir en spesielt moderne og trendy stemning med gulgrønne fargetoner!

3 kommentarer:

Tee of Vinnord Cottage sa...

Jeg vet!!!! Jeg har jo helt turkis dille selv... huset mitt er jo helt grønt/turkis... Så dette blir vel et bra år :) Hi hi...

Monica Helén sa...

Turkis er nyydelig..=)
Derfor må jeg ha meeer, hihi..

solveig sa...

dra på indiska, der har de masse fint turkisk.. og der hadde de en sånn fin sil i grønnmønstrete..nydelig!! ;)