Oppsumering jul nyttår

Jadda.. hehe. Det nye innlegget skulle egentli være hjemme hos søs. Vi var nemlig på besøk hos min kjære søster som bor i købehnavn i julen. Vi tok bil tur denne gangen, egentli veldig greit, hvertfall når vi skal ha med alle ungene og MASSE stæsj. :D Kjempe kos i København, gikk en tur i dyrehaven og tok en tur på tivoli.. Skikkelig koselig familie tur!! Hjemover søndag stoppet vi i Gøteborg for å kjøpe hjem litt mat, etter 1 times shopping kom vi til bilen.. Der var bilruta på min side knust å vesken min stjelt.. åååååååååå... tror du jg ble fortvila.. huff.. skikkelig kjipt. Der lå sef speilrefleks kamera og mobil. så alle bildene jg tok hjemme hos søstra mi til blogg innlegg ble borte. Jaja.. Det kjipeste var å kjøre hjem i ca 2 timer med plast og papp som måtte holdes mot ruta, og sitte på papp hele veien hjem..
Next time vi drar til køben. blir det blogginnlegg fra den fine leiligheten til søss. Kjempe fint har dem fått det ihvertfall!! ;)
rett før jul bestemte jg meg for hvilken spisestol jg skulle ha! Så rett før nyttårs helgen dro vi hele familien i bil inn til ikea med henger og så klar for å kjøpe 8 stoler. Men tror du ikke når vi kom fram til ikea var det kunn 1 stol igjen.. TYPISK!! Stolen er Bernhard i hvit hud (Trykk på navnet!!)

Nyttårs helgen som har vært var det fullt hus her. blitt stor familie. Var 6 stk til middag nyttårs aften, 8 Stk fredag og 10 stk lørdag til middag.. Det er sykt lenge siden vi har hatt særlig med besøk, så denne helgen ble det fullt hus hele helgen! tok en liten fest både fredag og lørdag!! :D Gøy
Ble ingen bilder denne gangen siden kamera er stjelt, så nå er jg på utkikk etter nytt speilrefleks kamera!!
Mamman min var så snill å kjøpte di 7 resterende stolene får meg dagen etter vi var på ikea, så da blir det nok at vi drar inn imorgen å henter di.. Vi hadde 1 her nyttårs helgen, så gleder meg veldig til å få di andre! Kjempe fornøyd med valget!

3 kommentarer:

Monica Helén sa...

Neeei, stakkars jente!!!! :(
Maks uflaks!!
Tenk å miste kameraet sitt sånn a.. men du får igjen på forsikringen eller?

Blir morro å se hvordan det blir hjemme hos deg med de nye stolene..=)

Klems!!

NIB sa...

hei hei!
takk for kjempefint bidrag i badkonkurransen!

jeg lurer veldig på å bruke ditt bad på nib, men bildene er litt små. har du orginalene? evt kunne du tatt nye bilder i dagslys yten blits hvis du har mulighet, feks i helgen:) storforlangende som du ser, hihi - trenger ikke altså, men det gir sikkert bedre respons på bildene, hihi::

så uflaks med speilrefleksen, huff så uflaks!!!

Vera sa...

Hei!
Så flott blogg du har. Noe så trist å bli frastjålet sitt kamera. Bilder er jo så gøy, det er en hobby jeg liker å holde på med når jeg har litt tid. Du er velkommen til å ta en titt mine bilder på min blog. veraihvaleblogspot.com