nytt pågans mot

NIB har ny mnds utfordring: SOVEROM!! ble litt gira på å få ferdig rommet mitt til konkuransen da ja!! ikke helt ferdig men har til og med til Tirs neste uke. så kanskje det blir litt fiksing til helgen.. ;) Har igjen å male veggen bak sengen, og lister. Skulle hatt kjøpt lamper og hodegavl men spørs om jg rekker det men.. Hadde vært gøy å blitt med i konkuransen!!
Kjøpt bilde til soverommet da.. skal ha over mitt nattbord tenkte jg

Fint? I luuuv it.. hehe..
Fant bilde på Europris av alle steder, da jg så reklamen med bildene ble jg skikkelig gla.. å til den prisen å.. grua meg nesten litt for å se bilde på europris, kom sikkert til å bli skuffet over at det ikke var like fint som i reklamen.. ( det er veldig ofte skjer syns jg). Men da jg fant bilde ble jg kjempe happy!! tenkte jg skulle se om putene i reklamen var noe også men di var enda ikke kommet i butikk..
Gøy at jg fant denne typen bilde i en billig foretning.
Syns det passer med pop art by bilder til industri stilen!! ;)

Hadde sett pop art kunsteren Dganit Blechners døds fine bilder å ønsket meg noe lignede til soverommet 



I LIKE
Hadde tenkt skjønner dere at jg skulle lage selv.. hihi.. altid like optimistisk og tror jg kan lage alt selv.. hihi
men nå trenger jg ikke.. vel.. har lyst å prøve meg forde å ha det på den ene langveggen!! Skal på kjærlighets tur jg og mann til Valencia om ikke så lenge å da tenkte jg sku ta MASSE by bilder og fikse om til pop art. ;) hihi.. gøy. driver litt å fundere på om jg skulle hatt noe bilde over min kjære mann's nattbord.. får se..

Ingen kommentarer: