global chic

Global chic, Etno chic eller bare Urban.
Har hvertfall dilla på den litt globale mixen!! ;)

Syns det var litt vanskelig å velge hvilken del/bilde av hjemmet jeg skulle ha i NIB utfordringen denne mnd.. men tror jeg velger denne under!! Søsteren min som har malt denne fine afrikanske jenta til meg!! Var faktisk hun som tipsa meg om denne mnd's utfordring også!! :D

Hatt en lang blogg tørke, å prøvd meg på blogg inlegg fra Ipad som funka forferdelig dårlig... (ekstremt dårlig bilde kvalitet)
jaja..

Benytter anledningen til å legge ut litt oppdaterte bilder fra stua når jeg først sitter her med den store pc'en! ;P







Over: min nylagde egen ''kunst''.. :)
Under: min hjemme lagde lampe sammens med noen planker, funnet bak en vegg som ble revet i huset. I nydelig mint/grønn farge, som skal bli en ramme tenkte jeg!!


Her er masse global chic inspirasjon, hos NIB

8 kommentarer:

ANETTESHUS.COM sa...

For et kreativt og herlig hjem du har!! Bildet din søster har malt var nyyyydelig! lykke til i komkurransen:)

Fortsatt fin kveld!

KLEM KLEM
Anette:)

Anonym sa...

Så godt å se et nytt innlegg i bloggen din siss! Synd med bildekvaliteten på Ipad, håper du finner ut av det. Og tusen takk for ros av mitt maleri. Spent på hvem som blir trukket ut denne gangen!!! :I og ekstra meget nu når jeg vet mitt maleri også er med! *nerver*

Miriam Lilliana - Novemberbarn sa...

Hei Isabelle!
Kjempefine bilder og for et nydelig hjem! Du har jo virkelig den stilen du, så du må jo komme langt i konkurransen:-)
Ta gjerne turen inn til meg og bli med på giveaway forresten.
Følger deg jeg ♥ Klem

små øyeblikk med cams sa...

Nydelige bilder!
Kom plutselig over bloggen din, legger meg til som følger jeg :)
Håper du tar turen innom meg også, setter stor pris på nye følgere :)
Har forresten min første GiveAway gående nå, hiv deg med ;)
Ha en fin dag videre og en flott uke!
Klem
Camilla

sa...

Hei!
Ønsker deg en fin onsdagskveld :)
Vil du vinne et gavekort på 300 kr fra Solstrand Interiør kan du
prøve lykken inne hos meg nå :)
Klem Anette

små øyeblikk med cams sa...

Herlige bilder!
Jeg har nettopp gitt deg en blog award, håper du synes det er ok ;) Ta gjerne turen innom meg for å se!
Ha en fin onsdag :)
Klem
Camilla

Hiltonfruen sa...

Wow! For et flott hjem, elsker detaljene og stilen din!
Her blir jeg følger, gleder meg til fortsettelsen:)
Fin helg til deg!
Klem Monica.

Unknown sa...

Vakker side du har. Jeg blir imponert. Jeg skriver en del om tapeter Du må fortsette ditt nydelige arbeid =)