jg fikk jg fikk

Heldig grisen meg.. hihi.. så gla vett!
Ønska meg denne nydelige såpedispenseren fra lisbeth dahl lenge.
den er som et smykke i seg selv!!
prøvde å finne tak i den selv, å min søster fant en lisbeth dahl butikk i danmark å ringte meg å sa hun hadde funnet den men den kosta litt mye.. hadde jg hatt penger hadde jg kjøpt den, men siden vi skulle på ferie og pengboka var litt liten så tenkte jg at jg heller får holde meg til såpedispenseren jg hadde fra før. men når jg dro på besøk til min mamma og så vidre til tanten min fikk jg denne nydelige saken i gave av mamma og tante.
Tuuuuuuuuuuuuuuuuuusen takk..
den er sååååå nydelig på badet mitt!! ;D I LUUUUV IT... hehe

1 kommentar:

Monica Helén sa...

Jeg har aldri sett noen flottere såpedispenser!! Hadde null aning om at det fantes så fine engang..:P
Gratulerer snuppa den fortjente du=)
klems!