nyheter på indiska

Noen nyheter på indiska! ;) Tok med 2 ting jg syns var nydelige!! Puten nederst har jg i brun toner men denne i turkis MÅ jg jo bare ha!! hihi.. ;) Den øverste saken var jo morsom til tørkerullen, har ikke noe slikt hos meg så denne hadde jo vært søt å hatt! ;) jaja.. har ikke så veldig go rå fortia så må nok vente litt.... men gøy å kikke uansett! Ta en titt innom indiska da!!

Har skaffet meg noen søte kjeledyr på blogg siden min! noen sultne fisk, mat dem ved å trykke på fiskene!! Så søte.. hihi ;)

3 kommentarer:

janne - kathrine sa...

Sånn, da har fiskene fått mat. Og ja, de var skikkelig sultne ;-)

Tror jeg må kikke litt på Indiska, for fargene på den puten var lekre. Takk for tips :-)

Ha en flott uke. Hilsen J-K

solveig sa...

De har fått noen nyyydelige kruser og jaaa, løp sier jeg, hehe!!! men til deg isabelle-tusen takk for tipset om den bloggen ;) har lagt den til. fikk du mailen min?med adressen?? ;=) ha en flottings kveld videre ;)

Monica Helén sa...

Nææh, visste ikke at jeg kunne mate fiskene..=) da har jeg matet de masse...=)

Indiska, -yoo gotta love it!