papphus og bilbane

måtte bare vise dere dette søte papp huset som jeg kom over på min blogg runden. Fant gjennom foreldremanualen sin side

Bilde fra Kimboscrafts blogg. trykk på linken så får du framgangs måten!!

Må bare få tak i en skikkelig stor pappeske så er det bare å lage et nydelig hus til barna, som skulle stått inne på soverommet dems!!
Søstrene grene hadde papphus man kunne kjøpt så trengte man bare å male selv, men det er en stund siden jeg så det der, dumt at jeg ikke kjøpte da men...
Husker så godt når jeg og søss var små og foreldrene våres hadde fått tak i noen sinnsykt store papp esker. fikk hvert vårt som vi skjærte ut dører og vinduer og jeg tror vi til og med sov inni di noen netter også om jeg ikke husker helt feil.
herlige barndoms minner!! ;)

Anbefaler virkelig en titt på Kimbo's blogg. hun har også laget bilbane teppe. blir altid så fasinert av hvor mye kult man kan lage selv. Jeg har nok for vane å tenker litt vel komplisert.


Bilbane laget av filt!! trykk på bilbane linken så får du framgangs måten.

tror guttene mine hadde likt et sånt teppe,
vurdere å kjøpe det som er på ikea

eller så kan man kjøpe en veldig kul tape man rett og slett taper på gulvet. Så velger man selv hvor stor bane man vil ha og hvor den skal gå!! kjempe smart syns jeg og veldig tøff 

Bilde fra butikken Barnvanligt
Kan sikkert kjøpe en sort bred tape og streke opp selv men.. hehe

1 kommentar:

Hasigamas mamma sa...

Så mye artig! Imponerende så kreative enkelte er!
Takk for ros om badet mitt! Jeg er ganske fornøyd, ja :)
Klem
Lise