kaldt....

Må ærlig si jeg ble ekstra skuffet når jeg så på mobilens værmelding som viste
-20 grader i helgen.. brrrrrh.. å jeg som trodde den verste kulda var ferdig.. uhuuu..
ble litt små deppa for å si det sånn, i tillegg fryste sefølgelig kaldt vann rørene IGJEN!! NEEEEEI!!
igår fikk vi heldigvis varmet opp rørene så nå er det bra igjen, og den verste kulda ga seg.. Heldigvis!! ;)
Fikk litt nok jeg.. hehe, stakk til biblioteket idag å lånte med meg noen hage bøker av alle ting.. hehe, gleder meg til sommern jeg! lånte den herlige jeanne d'arc living boken med franske hager, nydelige slitte møbler med store herlige blomster!!

skikkelig lyst å ha bryllupsfest i hagen i sommer å da hadde det vært kos med masse masse blomster!!


Over: herlig hagefest.. ;) bilde tatt fra en hage bok.

begge under: tatt fra boken jeanne d'arc living.



Blir deilig med sommer!!
Men får vel nyte vinteren litt også.. fredag skal jeg ut på ski tenkte jeg!! ;) med ungene!! det blir deilig.. håper det blir greit vær bare da!!! ;D

{får unnskylde di litt dårlige bildene, tatt bilde av boka så blir ikke helt den beste kvaliteten}

Ingen kommentarer: