somthing new

Fant disse søte sommerfugl knottene på bohus!! Hadde sett på sommerfugl knotter fra house doctor så ble ekstra gla da jeg fant disse på bohus istede!! Har satt di på tv benken min.. vurdere å fylle den med flere sommerfugl knotter eller om jeg skal ha litt blanding.. får se.. Skal se om jeg finner noen knotter som var på kjøkkenet når vi kjøpte huset, må lete litt (kan hende jeg har kastet di... håper ikke det..) 
Di er helt hvite porselen, tenkte jeg kunne malt på di å festet på tv benken!!?? får se, får se..



Var på clas ohlson for å kjøpe lampe til gangen, skulle egentli ha noe andre men når jeg gikk forbi denne MÅTTE jeg bare ha denne istede.. hehe.. *knis* sikkert ikke alles 'cup of tea' men.. hehe.. det er egentli en arbeids lampe.. digger den industrielle looken ved den!!


 Under: house doctor's variant!!
får se om jeg ikke finner på no for å få den litt brukte slitte utsende på lampen jeg har kjøpt....


Hva syns du? la lampen være?? Hva med knottene? skal jeg fortsette med sommerfugler eller ha noe annet i tilegg?

1 kommentar:

Anonym sa...

Likte det hele! Lotta