Stoff og Stil i OSLO

Stoff og stil er kommet til Oslooooo.. yuhuuu..
Så bra syns no jeg! ikke det at jeg er den ivrigste sydama akkurat men, hehe...
Alltid gøy å få fine butikker litt nærmere!!

Under: En ting er hvertfall helt sikkert, sjablongen med tall og bokstaver skal kjøpes inn!! hihi
Over: nå ny boligkatalog

Over: Jeg blir like begeistra hver eneste gang jeg ser andre bruke den kule Clas ohlson arbeidslampen også. ;)

Over: Like

 
Over: Kjempe søtt jenterom!! nydelig å ha hvitt som grunnfarge og bare noen elementer i rosa!

Over: Turkis er og blir favoritt fargen.
falt veldig for den støvete grønnturkis fargen di har her..

2 kommentarer:

Heddas gode grunner sa...

Mye fint! Veldig inspirerende bilder! Får ta meg en tur innom neste gang jeg er i Oslo :)
Riktig god helg!

Anonym sa...

Samme Barbapappa-sparebøsse som os på jenterommet jo!! Ha ha..

Lotta