uteliv

deilig med sommer!! terrassen er blitt hyppig brukt!!
Hage gruppen i tre farge er arvet med puter, hadde kanskje ikke valgt akkurat disse putene hvis jg skulle kjøpt selv men er blitt veldig gla i di, flekker syns ikke og di er utrolig slitesterke.. litt sånn Toscansk følelese over det hele!!
Vi satte det andre terrasse møblene mine på gresset under et plommetre som parasol.. når sola har stått på som verst, er det deilig med litt skygge! disse er pyntet med turkise puter.. turkis er blitt en favoritt farge!!


5 kommentarer:

Monica Helén sa...

Turkis er helt herlig.:) Og så koselig det ble med den lille gruppen der i skyggen...:) Der vil jeg sitte snart..:)

LYKKEBO sa...

Så utrolig koselig! Jeg *drømmer* om hagemøøbler på gresset..Men alt for skrot hos meg:( Fine farger på putene:)

Monica Helén sa...

SV: takk for den koselige kommentaren i bloggen min, om bildene..:)
Jeg hadde også lyst til å ta masse bilder av Vikingskipet, men fikk bare til dette ene, og da fordi begge unga satt fint i vogna, hehe..
Takk, elsker bloggen min nå, selv uten header! :) Bestemte meg for å droppe header, for jeg syns selve mønsteret gjør hele nytta...:P

Tee of Vinnord Cottage sa...

Vakkert!!! Har så lyst på turkise sitteputer... :D Nå skal jeg male hagegruppen min imorgen... og da blir det nok en benk i turkis ja :) Hurra!!! Fine fargen :)

Jatte sa...

Kjempefint med den hvite grupper på gresset, de turkise putene understreker at det er SOMMER ♥ ♥

Ha en fin Tirsdag imorgen,
Klem fra Jatte♥♥