Litt Kamille inspiasjon!
Er så heldig å få arve kammille blader av mamman min så slipper jg kjøpe selv..
fant denne siden i kammille, å det passet meg jo bra.. elsker turkis.. får nesten ikke nokk av den fargen!!
Kult spisebord! vurdere faktisk å kanksje gjøre no slikt med det bordet jg har.. (blir jo ALDRI enig med meg selv hva slags spisestue jg skal ha.. gremmes..)

Jg er gla i familie bilder, har en gang som skal fylles.. men jg har gjort di fleste om til sort hvit.. men med like rammer kan man jo gjøre som her å ha farga bilder.. veldig fint det å!! kan jo ha blande litt, farga og svart hvit.. så lenge man har enkle like rammer så går det meste!!
Et annet lite tips, hvis man har gipsvegg og ikke kan spikre bilder i veggen, så kan man legge en list i riktig høyde som man fester godt å så stifte/spikre bilder til den istede!!
Liker som sagt mye forskjellig, å syns det er veldig stilig med helt stilrent minemalistisk kjøkken.. men det er ikke like enkelt når man har så lite kjøkken som jg har.. hadde jg derimot hatt flere skap så kunne jg rydda vekk mye!! jaja.. men er jo gla i kjøkkentet som det er nå å da! tuttifrutti kjøkkenet mitt med barnslige sprell.. hehe
Det var det jg fant i di siste kammille bladene som jg likte!!

1 kommentar:

Monica Helén sa...

Jeg liker kjøkkenet ditt kjempegodt jeg å..=)
Alltid likt den ideen om en hylle med bilder. JEg er nødt til å få bilder opp på veggen snart.. Har jo så mye flott egentlig.. Har lyst til å lage en fotosamling med de siste bildene jeg tok av veps/flue (de ligger i fotogalleriet mitt). De er så utrolig flotte syns jeg..=) Litt stolt ja..:)
Og må jo ha litt mere familiebilder opp, har jo nesten ingen..