Loppetur

jg er ikke den mest vante loppiskunden, men når jg fikk vite at det skulle være loppemarked rett nedi veien hos oss fikk jg lyst å ta en tur. Måtte bestemme meg før jg dro at jg ikke måtte finne på å ta med meg noen oppusings objekter. Siden jg har MANGE oppusings ting allerede her hjemme som jg skulle hatt begynt på. ( har et høyt klesskap til jenta mi som skal males rosa, en bokhylle som skal bli hvit. Spisebordet jg tenkte jg sku malt blank hvit og stuebordet jg må gjøre noe med snart!! så flere prosjekter GIDDER jg ikke.. hehe)

Men tenkte det var gøy å bare kikke litt.. fant noen små ting men jg møtte nok på den mest høyprisa selgeren der nede.. di tingene JEG fant skulle ho sefølgelig ha litt for, siden det var fine ting med litt verdi.. et lite søtt fuglebad med 2 duer på kanten sa hun var antikvitet å skulle ha 100,- for, Jg var ikke ute etter å kjøpe noe av verdi, jg ville bare finne no billig å fint.. Så ble til at jg la fra meg tingene jg fant.. jaja.. når jg gikk ut å sku i bilen var det et siste bord med noen stæsj på, der lå en liten søt hvit skål spurte damen som sto ute om hvor mye hun skulle ha for den.. denne damen var nok litt mer ivrig på å bli kvitt tingene å sa 10,- det var jo billig.. ;) men når jg kom hjem glemte jg jo sef. at jg hadde puttet skålen i veska... hahahaha.. så når jg la veska litt hardt i gulvet knuste jo sefølgelig den ene lille tingen i flere biter... ÆSJ.. TYPISK.. huff jaja..
Det var min loppistur!!!

4 kommentarer:

Therese Dorthea sa...

huff då - kjedelig at den knuste!

Eg var på fretex i dag - der hadde dei mykje fint!

Lykke til med alle oppussingsprosjekta dine!

Klem Therese Dorthea

Therese Dorthea sa...

Ja, ta deg ein tur på fretex! Her i byn (bergen) hadde dei i alle fall mykje fint!

Klart du kan - berre lån bildet! :-)
Dei er kjempefine, og veldig greie å ha med seg på besøk;)

God søndag!

Anne sa...

Hehe, typisk! Trist at skåla knuste..
Kjenner meg att når det gjeld loppemarknad, dei har verkeleg byrja få kontroll på kor mykje ting er verdt;)
Veldig fin blogg du har:)
Ha ei flott veke!!

Monica Helén sa...

Hehe, satt og leste dette her sammen med Sølvi en dag hun var hos meg, vi bare "åååååh..!" samtidig helt på enden der da du fortalte den knustes, hihi..:P
Stakkar jenta, kjedelig når sånt skjer, -da føles liksom hele turen bortkastet på en måte..
Morro å lese om det her da! =)