Puter

Fant denne orange puten på Apartment Therapy, den er laget av filt å på Etsy kan man se hvordan man lager den!! Jeg elsker ting man kan lage selv, skulle bare hatt litt energi og litt stå på vilje så kanskje jg hadde orket å satt meg ned med litt sying.. jaja... men med en skrikende baby i hus orker man ikke så veldig mye.. hehe.. enn å daffe foran pc... huff da.
Denne grå fant jg også på Etsy, sikkert også filt ser det ut som, her er det heller rynket inn stoffet vil jg tro. Likte begge 2. Ut å kjøpe filt kanskje... hmmm

3 kommentarer:

Åpent^hus sa...

Hei. første gang på besøk hos deg. ARtig å se. Puter og andre ting med rysjer er visst veldig in nå. Litt artig. Og en fin måte å myke opp når anna dekor er stramt. Ha en kjempefin kveld! (Blogglotteri hos meg forresten! - ta en kikk - lagt ut i går)

Moderne Retro sa...

Første gangen jeg også er innom, og det frister til flere turer.... Lekre puter.

God helg! :)

Monica Helén sa...

Jeg HAR jo symaskin nå, og jeg ER jo gla i sånt der, så HVORFOR gjør jeg det ikke???? ARGH er så sinna på meg selv om dagen... klarer ta masse bilder om dagen da.. Det er jo litt morro=)