Bambi i hagen

Det er så koselig med bambi i hagen, har fått øye på dem to ganger inne i hagen våres, men di spandulerer titt og ofte på jordet overfor hagen våres!! så kooooost...
desverre ikke fått kamera enda så det ble bare et redigert Iphone bilde.
Hadde Jente kveld her i går fredag. Kjempe koooooooos.. sånn passe lei denne kalde triste vinteren, så når muligheten bøy seg med at mann skulle bort med jobb.. ba jeg hjem en gjeng jenter.. veldig koselig å snakke og le, drikke deilig rose vin og spise nydelig tapas! Fikk 3 nydelige blomster av di søte venninne mine! Tusen takk for en kos kveld!



1 kommentar:

Monica Helén sa...

Skulle ønske jeg kunne vært to steder den kvelden.. Føles litt feil at jeg ikke var på jentekveld hos deg lixom hehe...
Meeen hadde jo en flott kveld jeg også, angrer lixom ikke den heller. Det skulle bare vært to forskjellige dager..:) Ikke etter hverandre da.. det hadde blitt litt mye, hiiiihiiiih..:P

Flotte bilder, likte den utbrente effekten de hade i utkanten..=)

KLEMS