stue utfordring

Hiver meg på stue utfordringen i siste liten.. ble noen lynraske bilder av stuen i en litt annen vinkel en jg pleier. skulle fikset litt mer og hatt mer dagslys. men fant ut plutselig at utfordringen gikk ut idag kl 9.. så da får det bli så her denne gangen.

stakkars kuskinnet mitt blitt veldig herja. påtide å skifte ut.. har veeeeeldig lyst på kuskinn med sebra trykk.. fant på jysk et nydelig.. så kanskje det blir det neste gang!! ;)

utfordringen er på NIB

under lagt inn noen dager senere:
(kjipern å.. fant akkurat ut at jg har jo noen tidligere bilder av stua som er mye finere.. jaja.. setter det inn under her da.. typisk..)



2 kommentarer:

Norwaystyle sa...

Stilig stue. Zebra skinn vil bli stilig til zebra bildet ditt :-). Jeg kjøpte mitt (trykk på kuskinn) på Elllos fra Zara home, og syntes det løfter rommene når jeg flytter det rundt. Fortsatt god søndag.

Lotta sa...

Ja, trur også det bliver rigtig harmonisk med zebra-gulvtæppe. Spændendes med den konkurrance, opdater på siden din hvordan det går og hvilken plads du kom på osv.

Er i gang med at finde et stort, varmt gulvtæppe til loftrommet. Har malet mursteinvæggen hvid nu for at gøre det hyggeligt der oppe. Skal jo måske fungere som gæste/hobbyrom.