Litt forandringer

Tok litt av idag ja. 3 bloggs på en dag. hehe. gøy å sitte å finne fram gamle bilder av huset på cd'ene hvor jg har brendt bilder.
fant disse bildene på en gammel cd, sikkert nermere 2 år siden disse ble tatt. Monica som har tatt flere av disse bildene for meg. hun har litt bedre kamera.
Her er min kjære kose stue, som får være gjeste rom når vi har besøk. Min kjære mann Lucien begynte å kalle det indiska, siden indiska er en av yndlings butikkene mine og mye av tingene inne her er kjøpt på indiska. Det er endel som er $kjøpt på reiser her oxo. Link til siden: http://indiska.com/system/search/search.asp?b=2
Te-lys er det nok av i huset mitt. Så kost med masse små blafrende lys rundt om i rommet

Sånn så spise stuen min før jg fikk satt på tapet, får prøve å finne bilder... Mitt kjære turkise hjørne.

Mitt Afrika.. hehe.. går i verdens deler huset mitt tror jg.. Indisk og afrika og spise stue som gir meg middelhavs følelse. gla i eksotiske steder.
Som du kanskje legger merke til er gulvene mørke mørke brune, første vi gjorde når vi flytta inn var å slipe hele gulvet i stuene å beise mørk brun. nydelig ble det. angrer ikke en dag på at jg valgte det.Kjøkkenet. malte alle vegger kritt hvite. Kjøkkenskapene fikk et par lag med blank hvit maling. i kontrast brukte jg røde detaljer på ting, brød boks, små stæsj, gardin og sånne ting. men veggen var jo så trist. så fikk jg lurt veninnen min Marita Lier som er veldig flink til å male. Hun malte denne stilige jenta som skulle få sitte på benken min.
Men desverre måtte jg fjerne henne, siden vi skulle legge rør fra bad i 2 etc ned til kjeller i det hjørne. buhuu. Marita du får komme å male en ny jente til meg eller kanskje en stilig gutt denne gangen om du orker da. ;)

et siste bilde før jg må komme meg i seng, er tatt fra trappe gangen min, ingangsparti og trapp ble også malt helt hvit. på trappe veggen får familie bildene henge. veldig kost. Byttet litt sånn etterhvert som nye finere bilder ble tatt. enkel fornyelse. alle bildene ble redigert til svart hvit.

Var gøy det her.. hehe.. syns jg.. skikkelig skryte side kanskje men.. jaja.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ikke skryteside, det er en interiørblogg..:)
Jeg må anbefale deg til noen...:)
Blir morro å se flere innlegg etterhvert..:)
Syns det er så trist at jenta måtte vekk fra kjøkkenet, hun pyntet veldig opp! Men nå som du har nesten droppet alt det røde, kan du jo lage noe annet med litt mere syrlige farger? :) Sånn.. hmmm. hva kalte du det... artdeco eller hva du kalte det...:P
GLA I DEG! klems...:)

Anonym sa...

Heeey, så kuuul bakgrunn du har ordna deg!